CIT Grup anunta extinderea pe segmentul IT refurbished si pariaza pe distributia online si offline
CIT Grup, principalul distribuitor romanesc pe nisa echipamentelor IT refurbished, isi contureaza strategia de crestere in jurul diversificarii distributiei prin parteneriate cu mai multi jucatori din e-commerce si retailul traditional, lansarea unei noi platforme de distributie online, dar si extinderea in alte tari din regiune.
Cu venituri ce depasesc 5 milioane de euro, CIT Grup, una din putinele firme romanesti specializate in vanzarea de echipamente IT refurbished, a demarat o ampla actiune ofensiva in ceea ce priveste distributia gamelor de laptopuri si servere refurbished din portofoliul companiei. Primele parteneriate incheiate au ca efect prezenta produselor CIT Grup pe platforma Cel.ro, dar si alte platforme de e-commerce. De asemenea, compania timisoreana negociaza prezenta produselor refurbished si in cadrul retelei de magazine Penny. Toate produsele din gama refurbished beneficiaza de o garantie minima de 3 ani si conditii flexibile de returnare. De asemenea, parteneriatul cu Microsoft asigura licenta windows refurbished in cazul calculatoarelor si laptopurilor.
“Avand un ritm anual de crestere de 25-30% si un stoc permanent de aproximativ 100.000 de produse, am decis sa investim in actiuni care duc la diversificarea canalelor de distributie. Pe langa parteneriatele cu mari jucatori din e-commerce, avem in plan pentru 2016 si incheierea unor parteneriate cu mari distribuitori traditionali cu prezenta offline si online. De asemenea, am investit intr-o noua platforma online pentru reteaua proprie de parteneri, distributie.citgrup.ro si avem in vedere extinderea in alte tari din regiune”, nuanteaza Dan Iliescu, CEO si fondator CIT Grup.
In 2015, CIT Grup a inregistrat o crestere de 24% a cifrei de afaceri. Aproximativ 70% din venituri au fost asigurate de reteaua proprie de distributie, care depaseste 3.500 de distribuitori inregistrati, din care aproape 20% sunt activi in
fiecare luna. In acelasi timp, 25% din cifra de afaceri a fost asigurata de vanzarea catre segmentul B2B, iar diferenta% de achizitiile facute de persoane fizice.
sursa: wall-street.ro